2009 del 1

Januari:
Den 1 Januari 2009 vaknade jag upp någonstans i Sollentuna, Viby rättare sagt. Den kvällen spenderades med Bacon, och några andra luffare från Viby, aznajs! Kul hade jag och de va huvudsaken. I Januari var jag jävligt duktig i skolan, jag gjorde nästan ingenting jag inte fick göra, jag spelade basket, var med i regions uttagningarna, tränade 4 gånger i veckan, spelade 3 matcher på helgen, och umgicks jävligt mycket med Vanessa, resten av min lediga tid tillbringade jag i Fruängenscentrum och trodde jag va skitball med mina guldiga ringar i öronen och adidas tröjor, toffsar på mjukisbyxor och.. gud vet vad. Det var tider det!

    

Februari:

I Februari blev jag 125:are, vi flyttade hit till Långsjöhöjden och jag började fort umgås med Love. Jag var fortfarande jävligt duktig i skolan, jag praoade med Annie på dagis i en vecka. De va kul, typ. Jag spelade fortfarande basket väldigt mycket och åkte på cuper. Tog mig även en tripp till Karlskoga och umgicks med bästavän Julia Holmberg. Mycket tid spendearade jag med Annica och även Alexandros. Mitt hjärta krossades totalt för första gången - på alla hjärtansdag. De sög, men livet gick vidare och jag spelade ännu mera basket. Vi åkte även till Kungsberget med skolan, de va najs!


    

  

Mars:

I mars hann jag med mycket verkar det som? Jag var i skolan, umgicks mycket med Bacon, gjorde sjuka saker, dygnade för ofta?, tog en tripp till Södertälje, spelade mucho basket, var med Alexandros, hängde med Vanessa dagarna långa, lyssnade massvis på Markoolio, shoppade en hel del, bokade även resan till Grekland med bästavän. Jag åkte också till Sälen med familjen och familjen Grudd i en vecka, de va as kul. Vi hyrde stuga och sånt, bastade, badade jacuzzi, åkte skidor och aaaaa ni vet ;) De va väll ungefär det som hände under mars 2008.

      

April:

Spenderades i Alxandros säng? Hahaha nej men det verkar så när man läser igenom inläggen jag skrev i april. Men så var det inte, jag spelade fortfarande jävligt mycket basket, gick på basketmatcher, spelade matcher, dömde matcher, satt i sek, aa basket basket basket.. inte undra på att man tröttnade. När jag inte gjorde nått som hade med basket att göra så umgicks jag med laget, vi satt på berg och grilla och käka donken, och gjorde mysiga saker lixom. Det är sånt man saknar. Utöver det klämde jag in en jävla massa plugg och en massa solaruim timmar, gjorde även en riktig tabbe till frisyr och färg, det färgades tillbaka på två röda, wiho!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback