dance, move, shake it baby!

Hej hallåå! Dålig uppdatering ser jag, men vad gör det?!?

Nyår va galet, möhöh! Började med midag med la familia och familijen Ledin sen drog jag vidare mot Emma där en herrejösses massa folk var, trevligt. Sen vidare mot Huddingre där kvällen senare slutade också! Tolvslaget firades på en buss, WOHO!! Haha, champange, öl, cider sprutning = blöt från topp till tå! En jävla massa skrik och så välkomnade vi det nya året! Ja de va väll det.. :)

Igår spenderades dagen i sängen och  senare på kvällen va jag på bio med Marcus, Jens, Talita och David. Vi såg Avatar? SÄMSTA FILMEN NÅGONSIN HAHAHA. Varför säger alla att den är så jävla bra? Jaaaag förstår inteeeeee..?!?!?

Idag har jag städat mitt rum hela dagen + undervåningen! Sen tog jag en tripp till Skärholmen och köpte lite stuff, jeans, linnen, midjekjol, hårfärg!!, ögonfransböjare och leggings! Hatar mellandagsrean btw, kan den ta slut? Finns bara  fula kläder? :(

Nu har jag talat! Vi får se vad som händer i kväll.. uppdatarar senare om jag vill :) TJA

                     Lite sådär smått glad, NYÅR 2 ÅR SEN :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback