Detta fält måste fyllas i

Hejochhå! Här är jag. Dåligt med uppdatering men har fullt upp jaooo..

Idag har jag iallfall chillat galet i skolan, åkte till js på lunchen och träffa Talita med Annie och jaa sen hände de väll inget mer :) Marcus kom till ks precis innan vi sluta och sen satt alla kvar och vänta tills klockan tre för då åkte alla som ska med på bio i morgon (snabba cash) de kommer bli grymt :) Bortse ifr¨n att vi typ är 20 pers som ska gå, men det lblir nog kul ändå :) Men iallafall, efter många om och men så fick vi tillslut våra biljetter så i morgon ska vi se filmen!

Efter det så tog alla vi coola älvsjö people 144 hem och sen stog jag ute med Marcus typ en timme och gjorde ingenting? 8) Efter det gick jag hem och åt, och nyss kom allt upp. FYFAN FÖR MENSVÄRK.

Jaja, ska sova så jag är pigg och glad i morgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback