Don't Cha

Hej där! Kom nyss hem från öppet hus på John Bauer, verkar vara en bra skola :) Träffade Marcus, Simon, Verran och Ia där :)) och Jens som inte hälsa.... Haha. Har fan varit på massa öppnahus nu asså..Frans Skitkorv, Östra Real, Kunskapsgymnasit och nu John Bauer. Ska till Jensen på lördag sen så får vi se va det blir.. John Bauer verkar grymt asssssså, fast jag vet inte. HÄHÄ.

Resten av kvällen ska jag göra exakt samma sak som jag har gjort idag, alltså ingenting :) Eller äre nått bra på tv i dag? :D (förväntar mig inte nått svar)



Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Dit ska jag också på öppet hus :)

2010-01-27 @ 21:17:56
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback