NAJSS

Vem fick du senast sms av, och vad stog det? : Hampyz jao! Det stog ''haha, nejdå det händer alla.. typ :D <3''
Vem skrev du senast sms till, och vad skrev du? : Samma där, och jag skrev ''haha :D <3''
Vem skrev senast till dig på msn, och vad skrev hon/han? : sIMMEBOOI :) Han skrev '' :D :D :D ''
Vem skrev du senast till och vad skrev du? : Skrev till daany att de va 13.34 och inte 13.37 :D
Vem pratade du senast med? : Mamma
Vem pussade du på kinden senast? : Felizia :D
Vem kramade du senast?: Typ Simon eller Marcus
Vem pratade du i telefon med senast? : Love J Persson
Vem sov senast i din säng? : Jag och Annie hihihi
Vad ser du fram emot? : Sportloooooovet!
Vad fick dig att skratta senast? : Simon haha :D
När skrek du senast? : Igår när jag klämde fingret i toan dörren!
Vad åt du senast? : Potatisbullar föffan
Vad drack du senast? : Mjölk :))
Bästa låten? : On the beachhhhh! Gammmmal men grym..
Vad såg du senast på bio? : Snabba cash!
Vad var det senast du köpte? : Typ tuggummi?
Har du msn? : Nej
Använder du spotify? : lundgrens
Saknar du någon, isf vem? : Pappsen och Julia Holmberg
Ditt bästa minne? : Oj, finns massor men sommaren 08 typ!
Vad är du rädd för? : För att bli sårad
Hur är du som person? : Haha men oj vilken fråga, jag är typ störd :)
Hur många vänner har du på facebook, och känner du alla? : Haha men vem bryr sig? Ska kolla.. 680, Haha nja jag känner inte alla men jag vet vilka alla är :)
Hur många bilder är du taggad på? : 163
Mest störda och irriterande personen du träffat? : Alex Susanj, helt klart.
Den mest glada och posetiva personen du träffat? : Talita :D
Den mest tysta och blyga personen du träffat? : Oj, jag har ingenaning.
Hur många mappar med foton har du på din dator? : Haha ärligt, orkar inte räkna eller okejdå! 98..
Vad ska du göra i sommar? :
Danmark med Annie, ska säkert utomlands och sen ska jag nog ta mig en tripp till Karlkoga och sen vara på landet och hemma såklart :)
Äger du en rosa mjukisdress? : Ja, tyvärr.
Vad händer i kväll? : JOHAN FAAAAAALK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback