är du här, igen?

Och så var det söndag igen... Kul typ. Eller inte.

Igår var det iallafall lördag, började med att dega sönder dagen här hemma, tills Love och Marcus kom.. fast då hände det inte så mycket heller. Dom gick hem när jag åkte och firade min kusin Oliva 5 år. Hela släkten var samlad så det va kul :) Åt massa mat, hallonpaj och chips hehe. Efter det skjussa mamma mig till Hampus där massa folk va, fast där stannade vi inte så länge utan vi drog vidare. Ganska tråkig kväll engligt mig faktiskt haha, hemgången var en annan femma :)

Idag ska jag typ städa mitt rum och rensa min garderob, hur kul låter inter det lixom? Sen ska jag åka och sola.

De va allt. TJATJA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback