ett hjärta av sten

Godmorgon bloggilino! Igår kväll belv det bio med en jävla massa folk haha, Marcus, Hampus, Fanny, Alex, Love, Jens, Parsk och nån Allinger ahah? Sämsta filmen iallafall haha, se inte instängd 2 haha! Alal gick ner i en grotta och dog. Haha, se den inte. Fannylito sov här igår och jag trodde hon skulle mörda mig, haha jag är inte rolig att sova med *dubbelhaka* :)) hostattacker, tar täcket, ligger knappast rakt, har helst mina ben under hennes hehe, jag sov skönt iallfall :) Hon drog för en stund sen och jag ska snart sätta igång med dom där 23 ashärliga ekonomi frågorna.. Ikväll vettefan vad som händer.. det är skola i morgon.. döda mig.. ska iallfall träffa Marcus idag tror jag, najs! Aja, men vi höres later!


Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaaaa

nääääjs bild :P

2010-01-11 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback