Haha typ speedad, eller nått..

Jallaaaaa habibiiiiiiiiiiiiii *gör en arabdans* WALLAAAAAA här är jag :) Tänkte blogga lite, de va ju ett anatal dagar sen.. typ 1. Känns som flera :( Har saknat dig bloggelino!

Igår så chilla jag, Erkan och Gurkan galet hos Gurki. Efter deet blev den Donken för mig och Erkan, HAHAHAHAHAHA sen aaa HAHAHAHAHA ni kommer att få se en trailer på en nu film i kväll, om jag hinner göra klart den HAHAAHAH. Iallafall, vi sprang runt och gjorde filmer och aaa, tog en tripp till solariumet gjorde vi också! NAJJJJJJJS!

Idag vare skola, vi fortsatte vårt filmande! Och pluggade lite! TOPPEN! Erkan och ja drog till Lilje på lunchen och jag fick med mig två tröjor hem, assöta! Käka gjorde vi också, vi drog en PAPPAS! Håller med alla andra, den va feting god. Sen så vare pluggelito mode hela eftermiddagen.

Efter skolan fixade jag pass och sånt med mor sen dess har jag bara varit hemma och pluggat lite matte 8) KUL!

NÄÄÄÄÄÄ nu ska jag fortsätta med Erkans och min film :) TJAAARÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!



      BROOOOOOOOOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback