happppppppy!

Tjänna! Sitter här och väntar på att sötisTalita ska logga in på msn så jag kan fråga henne vafan man ska göra med ett jävla biokort som vi kirade för några veckor sen, hehe.

Dagensplaner blir som sagt, utecklingsamtal sen åka till Erkus som kommit hem! Vi ska sola :)) känns ju onödigt för henne som nyss komit hem från värmen i Egypten? Men vi ska sola iallfall, sen ska hon få låna min gamla mobil också eftersom att någon fattig lirare på fruängsgårn tjuvade hennes! Sen ikväll ska jag ju också som sagt till Fanny och pussa på Verran, tror Fellan loverkusin<3 ska dit också. NAJZ.

Nu ska jag fortsätta fixa mig, men såhär ser jag ut idag iallafall:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback