I dont know what to do

Helllllllllo, sitter och pratar med Erika i telefon! HEHEHE, alltid lika kul att prata om alla andra än sig sig själva? Hur ointressanta är inte jag och Erkan lixom? Hihihi nu la vi på så nu kan jag fortsätta skriva.

I går kväll var David, Marcus, Annie, Fannt och Erika här. Vi tittade på Yesman och typ pratade haha. Galet mysigt och sen så sov Marcus här också. Riktigt mysigt, bortse från att runt tre trodde jag att jag va i Egypten typ, fysatan va varmt. Vaknade iallfall runt 11 (WOW) jag sover aldrig längre än till 9..

Idag har vi bara legat i sängen och tittat tv och varit inne på datan typ :) Marcus gick nyss och snart ska jag bädda rent (hatar waxiga kuddar) och sen hoppa in i duschen. Sen ska jag åka till min moster och hämta en bok, haha. Sen ska jag slå en pling till Talita och fråga vad hon har för sig. Sen antar ajg att hon kommer hit sen får vi se vad vi hittar på, ryktas om att vi ska till Hampyz_Cool-katt94 i kväll. HÄHÄ. Aja, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback