I want to turn back time a litte bit

Hej bloggelito och ni som läser, just nu ligger jag i sängen och pluggar lite. Najsbajs, skönt att bli klar med visa saker så man har tid för andra sen. SMART VA?

Talita gick för ett tag sen, de va kul at ha henne här! Man kan verkligen prata om allt med den där tjejen, helt underbar! :) Igår kväll kom hon hit efter jag hade varit och käkat med Räkan (Erkan, Erika, Graffyngirl) kalla henne vad ni vill. Vi fixade oss och satt och prata bara, sen drog vi ut :) Sen träffade vi alla och jaa, haha vi hade skit kul :) Vi fick oss iallafall en jävla powerwalk när vi skulle hem igår, bussarna ville ju inte komma och man vill ju inte komma hem sent heller, så va gör man inte? Jag har typ träningsvärk haha. När vi kom hem sen så låg vi och prata en stund sen somna vi.

Idag ska jag chilla galet i min säng hela dagen och plugga, sen blir Johan Falk i kväll / Amaaaaandisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback