Jag lever, om ni undrade alltså!

Heeeeej allihopa! AMANDUZ IN THA HOUSE HÄR! Tänkte dela med mig av några rader av mit ill till er och dom lyder såhär:

Idag vaknade jag av att pappa sa är inte du sen nu? Man baaaa eeeeeeh jo, eftersom att du inte väckte mig? Mongo asså! Men han söt som han är tog han på sig skulden och gjorde frukost till mig och skjussade mig till skolan, visst är han gullig? :) Skolan va najs, fick mycket gjort 31 i svenska (/) nästan klart asså! Grym är mitt förnamn. Efter skolan chilla jag galet med tvillingarna och Hanna ett tag, sen åkte jag och Hanna till Lilje och jag fick med min ett puder och en lotion hem, asnajs!

Nu har jag tryckt i mig två mackor och ett glas juice, i kväll ska jag träffa Marcus :) WIHAAAAAAAAA, AJDE!

Gårdagens middag <333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback