KUNG FU FIGHTING

Hej bloggfan!

Nu är jag hemma hos mamma igen, sköööööönt! Idag har skolan varit som vanligt, pluggade och dunkade musik i mina öron tills vil slutade klockan 1! Då drog jag Annie och Erkan och sola, najssssS! Sen åkte jag och Erkan och hämtade 1 klio räkor på vivo som hon och hennes pappa ska mumsa på till middag, haha seriöst.. ett kilo?! Kul vare iallfall! Åkte förbi pappa och hämta mitt liv och jaaa nu sitter jag här och luktar bajs! Ska snart duscha och smörja in mig med gurklotion!

Ikväll kommer Fanny, Verran, Erika och Marucs hit haha, vi ska titta påp film och chilla galet! Marcus sover här ocksååååååååå, myspys.

I morgon blir det ingen bio för jag fick inte följa med (hahaha) så jag och Talita ska hitta på nått annat kul istället, låter jävligt lockande om jag får säga det själv :) HIHIH de ska bli kul!

Aja jag hör att duschen ropar, tjo!

                           BROR, ALLA BORDE VA SOM DIG.. OCH MIG!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du måste verkligen tryyyyyyyyyyyyyyyyyckkkkkka in tangenterna nä du skriver? SLÄCK JÄVLA CP

2010-01-15 @ 18:09:47
Postat av: Graffyngirl

hahahahha vaaa?!?!?!??!!?

2010-01-15 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback