MAAAAAAAMBO

Sådäääär ja nu är jag klar med mina garderober + walk in closet haha :) Grym man är?!?! Fint blev det iallfall! Plus att jag prova några gamla jeans och är ganska stolt över att jagförtfarande kan ha jeans som jag hade i sexan :) Ska börja andvända ett par av dom, hehe! Plus att jag hitta lite fula gamla tröjor som jag ska göra om till linnen snart :) KREATIVA AMANDA ÄR I FARTEN! Ska städa rummet nu och sen så kommer mamma hem med pizza, najsnajs! Ikväll blir det Johan Falk mys framför tv:n, yeyeyeye.. vi hörs då!


 

Snygg man är denna söndag :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha o tjolahopp.. där kom dom svarta jeansen fram! vart har du varit! inte sett dig i skolan på ett tag! :)

2010-01-25 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback