slutar aldrig tjata om sommaren 09

Mihihih, faaaaaan va jag vill ha sommar NU! Mitt sommarlov va verkligen bääääääst, kunde inte blivit bättre alltså! Några saker jag aldrig komemr glömma är Grekland med bästavän, fysatan de va verkligen 2 hääääääärliga veckor! Vi sov i solen på dagarna, va ute hela nätterna, var med Marios och Kostas, Larry, Vasilis stor hahaha.. åt glass, tzatsiki varenda eviga dag.. Jag älskar dig bästavän och det kommer jag alltid göra, vad som än händer, så är det bara. Haha glömmer aldrig vår upptäcksfärd, eller 'Alex, Amanda är borta hahahahahaha' HAHAHAHA jag dör :( Vill ha sommar och värme nuuuu.  

Norrtälje med Fellan är någonting som också är värt att minnas haha, herregud. Fellan och jag är så jävla lika. Vi skulle seriöst kunna vara med varandra en hel dag utan att säga nånting men veta att båda tänker på samma sak haha. Glömmer icke när vi tältade med Tuppen och han den andra haha vafan hette han? Haha vi tåg båten ut till en ö och tältade där och vaknade av att vikingline åkte förbi (jätte nära) och vågorna dränkte vårt tält haha, najs! Eller när vi välte med fyrhjulingen i ett dike med Matilda HAHAHAHAHA, kill me. Alla gånger vi åkte till nya platser med mopparna fyrhulingarna. Bästa bästa, haha min och Ollies morgonrunda till Spillan hahaha, åh ta mig tillbaka.

Och sen Årsta Havsbad. (mitt landställe) När Julia va där, när Fellan va där, när Alexandros va där, när Towa va där, när Malin va där, när Minna va där, har Annie varit där också? Lika kul varje gång iallafall! Sommaren 2009 va GRYM, och de kommer 2010's sommar också bli, gaaaaaaaah va jag längtrar!

Synd att det är så jävla lång tid kvar bara.. fast min bäste far kanske bjussar på lite sol och värme på sportlovet?!?! :D Thailand eller Gran Canaria.. fast de är inte säkert än, men man kan ju alltid hopppppppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback