ÖVERLYCKLIG

Har nyss dragit av den där ansiktsmasken, fysatan va ont det gjorde! Men mot alla odds, jag lever! Ska snart ära frulle sen beställa det jag hittade i katalogerna, sen fixa mig lite sen leta efter min loggbok och sen åka till skolan för att ha utvecklingsamtal, najs! I KVÄLL KOMMER VERNOICA HEM, ELLER HON KOMMER HEM IDAG! SKA TRÄFFA HENNE HOS FANNY I KVÄLL JAAAAAA JAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA! SÅ JÄVLA GLAAAAAAAD :D :D ÄNTLIGEN! WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! VI SKA SNACKA SKIT OCH PUSSA SÖNDER VERRAN :D LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET TILLS I KVÄLL! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :D HAHA, jag har så jävla mycket att berätta.. JAG HAR SAKNAT DIG SÅ JÄVLA MYCKET VERONICA, DU FÖRSTÅR INTE! I KVÄLL, då jävlar!



Våran låt Verrush!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback