She's home!

Kvällen igår spenderades hemma hos Fanny med Fellan<3 vi käka chips i väntan på Verran och kom gjorde hon efter fyra timmat, najs! Langa ruschen till bussen som hon kom med, hahahaha jag höll seriöst på att dö! Fick typ cpdampryck i hela kroppen när jag såg henne! AAAAAAH :D HON ÄR HEMMA NUUUUU :D Vi spenderade kvällen hos Fanny, vi pratade aa och sen åka jag och Fellan hem. Somnade typ dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ovanligt :) Men nu är jag vaken, sitter här med mitt matchställ, ska snart på match. Nej om de ändå vore så.. Fan va jag ångrar att jag slutade, om jag fick göra en sak ogjord då skulle de va att jag slutade på basketen. Skaaaaa börjaaaaaa igeeeeen, oooooom jaaaaaag våååååågar! fan jag sorlig jag är som sitter här med matchstället :(

Menmen, idag ska jag bara chilla galet. I kväll ska jag träffa Marcus, Fanny ska sova också och mormor och morfar ska komma hit på middag, haha seriöst vi har alltid gäster.. Aja, men de blir mys! Du ska äta här Fanny btw, så du bara vet :)

Aja nu ska jag gråta en skvätt sen typ springa ett varv runt långsjön.. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback