SOMMAREN 10, SOMMAREN 010? SOMMARRRR

Faaaaan va sugen man blir på sommaren när man kollar igenom dessa kataloger! AAAAAH, jag dör! Vill ha sommar NU. Det finns inget bättre än sommaren, åååååh.. varma sommarkvällar... sola hela dagarna, vara ledig! Det är bara 187 dagar kvar för oss KS people, bara 187. Innan dess ska vi hunnit med balen, fixa betygen och valt gymnasuim.. Aa man har ju lite att göra iallafall, tur det! Haha fan va jag längtar till balen :)) Jaaaag vet vem jag ska gå med, men ni får inte veta. Möjligtvis du Fanny.. Föressten har jag talat omf ör dig hur mycket jag älskar dig? Typ såååååååååååhäääääääääär myckeeeeeeeeeeeeeet!



När du inte orkar längre, då orkar jag för två.


Kommentarer
Postat av: fantasombordebanta

and I love uuuu babe <33333333333

2010-01-08 @ 15:01:52
URL: http://intense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback