Stressaaaaaad

Så nu måste snart rusa till bussen! Men slänger in ett sista inlägg anyway :)

Ska alltså åka mot Heron snart och se Snabba Cash, ska bli grymt nice, innan ska vi kääääka och lite sånt. Har precis bytt om, fråga mig inte varför, ska lixom på bio men kände för det. Så på mig har jag mina nys jeans leggings och nått linne, jetset klocka och converse. Haha ja, jag vet att jag redan ahr satt på mig skorna men vill inte owna mig sjölv genom att missa bussen eftersom jag ringt runt och tajtat på alla att dom inte ska missa den! Haha så man tar de säkr före de osäkra om ni fattar :) Convse tar ju typ en hel tids epok att ta på sig, jaja struntsamma. NU MÅSTE JAG GÅ.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback