Visste du..

Att jag vill - Vara med på film
Att min senaste kyss - Var med en slemmkäft på nyårsafton
Att jag lyssnar mest på - Gamal musik
Att jag pratar - Ofta och fort så ingen hör typ
Att jag inte gillar - Folk som inte står för vad dom tycker och tänker
Att min första riktiga kyss - Var nog med Viktor Gardart
Att kärlek är -Underbaaaaartstörd
Att jag gillar att - Bli kliad på ryggen
Att jag alltid kommer att - Hata folk som rapar i min närhet
Att jag är hemligt förälskad i - Paradise Stefan
Att sist jag grät var - nångång som jag inte minns!
Att min mobiltelefon är - en Iphone, beztabezta!
Att när jag vaknar på morgonen - Kollar jag alltid på min mobil
Att innan jag går och lägger mig - Läser jag bloggar från mobilen
Att idag har jag - Solat!
Att jag just nu tänker på - Varför Fellan är seg på att svara på sms?
Att imorgon kväll ska jag - Sova med Fanny!
Att i morgon kommer jag - Vara glad :))
Att jag hoppas - Pappa svarar poestivt på mitt sms
Att jag verkligen vill - ..och vet att det här året kommer bli det bästa!

Lite kul information va? Haha min buss vill inte komma när jag vill att den ska komma, så därför fördrev jag iden liiiiite :) HAHA fan va många inlägg jag gjort idag.. low life!

Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Haha Gardat, är det sant?

2010-01-09 @ 00:26:34
URL: http://thetwilightdream.blogg.se/
Postat av: Danielle Hansevall

Haha Gardat är det sant?

2010-01-09 @ 00:27:09
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback