welcome to the club!

Hej hallå!

Första skoldagen idag då, eller nja. Var i skolan i 20 minuter, FETT OVÄRT. Krigade upp ur sängen kvart över åtta för att sen missa första bussen, och sen komma liiiiite sent sen få gå hem efter 20 minuter? Och nu är vi lediga tills på måndag, någon mer än jag som inte ser poängen med att vara i skolan 20 minuter idag?

Jaja, nu sitter jag här och har nyss tryckt i mig lite makaroner och mackor, götttt! Meeen nu återstår det bara att se vad resten av dagen har att bjuda pååå.

Jajuste, igår va jag i stan med Bacon och Fanny, vi fikade och tittade runt i affärer, fick med mig en kofta, en kjol, ansiktsmask, ögonskuggor, örhängen, ett skärp och en tröja heeem, asnajs! Igår kväll va jag hemma hos Love med Marcus och titta på film, nice det meeeed!

 

Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Jag tkr det var skit onödigt. Tänkte inte ens

komma idag. Pappa ringde mej tusen gånger i morse

men jag ignonera honom och somna om. Men sedan vakna jag halv nio och ringde honom och han

tvinga iväg mej, fast jag kom ju när vi sluta.. XD

2010-01-07 @ 23:33:08
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback