Welcome to the club!

Hej hallå, jag är vaken! Wihaaaaaa,ska snart duscha sen göra massa såna sär mysiga tjejsaker, ansiktsmask, fixa naglarna och aaa ni vet, skönt! Kanske tar mig en tripp till cancergrillen också. Sen ska jag möta upp moster och kusinerna i fruängen klockan fyra. Jag vet inte vad vi ska göra de va nån översakning haha! Sen i kväll få vi se vad som händer, vill hooka up with Fanny men vet inte om hon har tid för mig :( HEHE, annars hittar jag väll på nått annat.

Btw, så vare ett tag sen jag bloggade, kan ju berätta vad jag har haft för mig.. Har varit med Emmah, i lördags va vi hemma hos nån anderas på kvällen, sen sov vi hos Emmah. På söndagen sov vi, köpte hårfärg sen va vi på bio på kvällen, sen sov vi hos mig. På måndagen färgade vi Emmahs hår, asnice. Sen va jag hos Love på kvällen, tittade på film haha sen jag gick hem. NAAAAAAAJS.

                                                               bästavän@ gotland 09!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback