-

 Helgen dårååååååå:

Fredag: Skola som vanligt, slutade runt halv två då mötte jag och Erkan upp Daany och Marcus ett tag sen så skulle Marcus till nån sjukgymnastasgrej så de blev bara vi andra kvar. Chillade galet i väntan på honom sen åkte han och jag till stan, fick med mig enen tröja, ett linne, en kavaj, 3 smink borstar, en foundation, ett puder och ja, de va väll det om jag inte glömde nått? Haha. Sen så va vi ute på kvällen med alla älvsjöbor sen sov vi hon Marcus<3

Lördag: Vaknade upp, käkade frukost och sånt sen så åkgte vi till Skärholmen och jag fick med mig en tröja hem sen så åkte vi hem till mig och käka med la familia + faster, trevlans! Sen gick vi till Love en stund sen mötte vi Graffyngirl sen va vi ute hela kvällen och de blev lite knas här och där hahahaha, AINAAAAAAAAAAAAA bror, spring?!?! Sen sov Graffyn och Marcus här, alla tre låg och snarkade på soffan haha.

Söndag:
Duschade, mötte Daany åkte till Liljeholmen, fick med mig en tröja och en hårspray hem. Sen hem med Marcus, hämtade grejjer hos pappa och sen vare ju Johan Falk på tv, Marcus sov här och ja idag är det idag och det har jag ju redan berättat om. Gnällade lite för mycket känner jag så jag slänger in Dagenshödpunkt och det va utan tvekan att mitt paket från H&M hade kommit, så jag välkomnar två linnen och två skor i min garderob! Eheh, känns som om det har blivit lite mycket shopping på senaste tiden? Kanske visar bild på allt sen, fick även em ett paket förra veckan med skor och lite annat skojj i, kan ju alltid vara kul att se? Eller va säger ni? Jag är ju en jätte seriös bloggare så det känns lixom som grädden på moset (säger man så?) att fota allt jag köper, äter, ser och tar i? ¨

Vi hörs, CSI börjar! Smeeeeeek



HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback