Babababababyy

Hej där, jag lovar jag ska börja blogga igen. För jag saknar det på nått sätt haha, det är kul att blogga!

Sitter i skolan nu funderar på att åka hem och äta nått.. Hata skolmat. Menmen tänkte dra min helg för er.

Fredag: Var hemma hos Marcus efter skolan, sen skulle han på träning då gick jag hem och vänta på han :) Haha, sen så kom han hit och så blev de familjemys! Haha.. jag somna bredvid honom i soffan och han fortsatte tittandet på Let's dance med min käre mor. Haha stackarn. På lördagen mös vi bort hela dagen sen åkte vi in till stan där jag fick med mig en bok (!!!!) haha, måste ju läsa tvåan nu 'Alderig fucka upp' nu när jag läst ut 'Snabba cash' :) sen belv de tre pressenter till Minna och donken till både mig och Marcus. Wellwell, de va väll det som hände? Nej juste, HAHA glömde nästan det viktigaste! På kvällen blev det melodifestivalenmys hos Erkus! Haha, de va hur mycket folk som helst hos henne och alla satt och tittade på melodifestivalen haha, de va kul :) Blev lite mörbultad av August ett par gånger bara men jag överlevde, dog senare hemma hos Marcus i hans säng.

Vaknade upp på söndagen pigg och glad och TAGGAD inför AIKS PREMIÄR MATCH! Tog en dusch, fixade mig och mötte upp Bacon i Solna sen skrek vi högst av alla som va på Råsunda. Dock blev de 0 - 0, vafan grabbbbbbbbar!
Åkte hem efter matchen och så kom Marcus hit igen och så käka vi middag sen åkte vi och hyrde film och köpte godis. Vi han se klart filmen innan Wallander började så det blev både Johan Falk och Wallander igår, jag somnade dock innan Wallander slutade och vaknade av att Marcus skulle gå men så blev de inte utan han sov kvar. Hihihihihi, jaja idag är det måndag och mina flickor klagar på att jag aldrig bloggar så niu jävlar hrä får ni tjejjerrrrrrrrrr.

Ska fortsätta plugga nu, tjaaaaaaaaaa!


Marcus, Fanny och Dääääny, en bild från i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback