Godmorgon!

Ja, som rubriken lyder! Godmorgon på eeeeer.

Sitter här i min säng med datan i knät, har nyss varit uppe och ätit frukort, klätt på mig och plattat håret. Ska snart kila ner till bussen.

Igår efter skolan så åkte jag Erkan och Marcus hit och gjorde mest ingenting haha, käka middag sen drog Erkan hem och då vare bra jag och Mackan kvar. Vi tittade på allt bra som gick på tv igår dvs Dating in the dark, DH, Christine, CSI osv.. Älskar tisdagar :) (kan ju vara för att de va på en tisdag jag och Marcus blev tillsammans, så grattis till oss 1 månad och 1 vecka igår!)

Nej men nu ska jag borsta tänderna och sen som sagt gå till bussen, ha en bra dag dååååååå!

 

Jag och Erkus igår, FÖRJÄVLA TAGGADE INFÖR HAMBURGEÄTARTÄVLINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback