HEJ

Min uppdatering är ju.. sådär va? Haha.

Ligger iallfall i min säng nu efter en helvetes lång dag, började med att jag vaknade upp bredvid en snarkande björn, okej.. jag trodde att det var en björn men det va ju lilla MackeboooooooIIII. Sen bar det av mot skolan, eller Nordiska museet. Fysatan vilket äventyr det avr att ta sig dit håll i er nu: 144 tilll Fruängen, tunnelbanan till T-Centralen, tunnelbanan från TC till Kungsträdgården, gå därifrån till Grandhotel, därifrån till Nybrogatan där jag egentligen skulle ta 47:an men icke sa nicke den linjen går inte från den 25 mars till den 29. Kul typ, så fick GÅ, GÅ (GÅ) därifrån till NORDISKA MUSEET SOM LIGGER PÅ DJURGÅRN.

Kom iallfall fram till museet och hängde runt med Alex och Jeppepeppe hela dagen eller till halv tolv för då blev de käka på Pizza Hut med Henke, Alex, Calle, Kalle, Rydberg, Joel, David och Stoppel haha. Sen kom Marcus och Felizia till stan och mötte oss sen åkte Jag, Marcus, Felizia, Ludde, Joel, David och Henke hem till Ludde och chilla gal1. Sen åkte Marcus och jag vidare och hämtade Alice på dagis sen gjorde vi pannkakor till middag! Sen blev de mys framför tv:n och CSI. Han gick nyss och jag har recis duschat, apanajs.

I morgon är det skola, på onsdag är det nån tema dag, på torsdag är degt vanlig skola sen är vi lediga på fredag sen äre LOOOOOOOOOOOOOV! wohooo!


Berättar om helgen senare, det här inlägget blir för långt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback