NU KÖR VI

Hola at ya!

Här är jag, gladare än någonsin och kanske brunare också. Gillart.

Lanzarote va grymt, solade/badade/åt/sov/shoppade gjorde jag hela veckan, dö skönt. Det var skönt att komma hem, men man saknar ju värmen :(( Men idag skiner ju solen iallafall, tur det. Finns inte så mycket mer att säga om Lanzarote förutom att de va så jävla vaaaaaaaarmt! Åh ta mig tillbaka! Jajaja, livet går vidare. Bilder och skit kommer när jag orkar.

Kom hem fredag kväll typ runt tolv, låg vaken halva natten och fibblade med datorn och sånt dära.
Lördagen började med att jag mötte upp Fanny och Daany, tog en promenix till midsommarkransen sen mötte vi upp alla tjejer :)) Så jävla skönt att träffa er alla igen! Jag är så jävla glad över att jag har alla er!
Sen åkte jag och Erkan hem till mig, fixade oss, sen kom Fellan. Då färgade jag hennes hår sen så fixade vi oss lite till sen bar det av mot  Minnas lokal där vi hade en liten tjejmiddag för henne sen vidare mot Ellinor där det trillade in massa folk och alla hade det allmänt trevligt :)

Sen vaknade jag upp på söndagen av ett telefon samtal av min lilla pojke som hade landat in Sweden :) Han kom  hit dirrmodeee när han kom hem typ, sen va jag med han hela dagen, sen sov han här och ja vi vajande runt 9 kanske för att han skulle till skolan och jag är ju ledig i dag så jag ligger hemma i sängen och har nyss käka frulle och ska snart börja på hsd-uppgiften.

Nej men nu har jag inte tid med det här längre, vi hörs!

SMEEEEEEEK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback