Ny design kommer, håll ut.

Ey wallaahabibi!

Det var ett tag sen jag skrev men har inte orkat helt enklet! Ht med marcus typ så inget intressant att skriva om ändå.. 8)

Nu sitter jag iallfall hemma hos min käre far med Erkus, vi sitter vid varsin data och gör ingenting.. ska snart käka nudlar, pizza och kladdkaka.. i love being at my father's place! Finns alltis massa gott :) Jajajajaj idag har skolan rullat på som vanligt, inget märktvärdigt.. trist väder har det varit också, jag som fick värsta vår känslorna här om dagen, kändes verkligen som sommar! Borste från all snö, eller all och all.. den har ju nästan smällt bort! NAJS!

Ikväll ska jag nog leka lite med min såkallade pojkvän sen vet jag ej vad som händer! Men vi hörs! PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback