Onsdag!

Godmorgon på er!

Uppe med tuppen lixom, bussen går 09 idag måste verkligen komma i tid för det är en jude som ska prata med oss om andra världskriget, alltså hur det var att leva då coh så, kan väll bli ganska intressant eller?

Jaja, igår då.. jag gick ner för trappan, gien om hallen, förbii dom stora speglarna, förbi toaletten, igenom vardagsrummet och träningshörnan, sen kom jag in i köket.. och vad ser jag då? :D Jo, min lille pojke har dukat jätte fint och tänt ljus och så står det en fet avocado sallad på min tallrik (min favorit) med vitlöksås och bröd till från LUGANO, och en kebab till han :) Obs, en fanta exotic till oss båda också! Hihihi, hur söt är han inte på en skala? :)

Sen blv det mys i soffan och till min stora besvikelse var det inget desperate igår, dog typ.. men ska kolla på kanal5play när jag kommer he, från skolan :)Sen fick jag massage, sen träna han, sen gav jag han massage. Hahah ja men de va väll allt haha.

Slutar tolv idag! Efter det vet jag inte vad jag ska göra.. jo städa mitt rum så mamma blir stolt :)

Hejrå!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag är ALLTID stolt över dig men jag blir EXTRA stolt om du håller ordning på ditt rum!!! PUSSILUSS

2010-03-31 @ 14:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback