Onsdag&Torsdag

Hej där, har fått klagomål om mitt bloggande.. So what.. Jag har ett liv också.

Men nu är jag här igen och skriver av mig lite.

Gårdagen var en onsdag och den spenderade jag i skolan med gympa och inte så mycket mer. Pinade mig igenom gympan, det var gymnastik. Alltså stå på händer, stå på huvud, kullerbyttor, volter, hjula.. you name it. Allt det där som jag var var grym på när jag var lite och som de visade sig att jag fortfaradne var. WOHO! Visst, jag har väll vetat jag jag är vig och så men vafan inte visste jag att dom där hjulningarna, stå på händer.. falla bak och landa i brygga och sedan ställa sig upp igen genom att använda magmusklerna. Inte fan trodde jag att jag fortfarande kunde det, men jo sörreni det kunde jag!

Efter skolan tog jag mig en omedveten omväg hem, fick gå från telefonplan till brandstation, det sög med en fet jävla goose jacka och uggs i detta vårväder ska ni veta! LÖKKKKKKKKK, men jag överlevde. När jag kom hem så städade jag mitt rum ORDENTLIGT! Damsög, torka golv, damma, plockade iordning, bäddade sängen aa ni vet. Sjukt fint belv det. Sen tog jag en fet dusch sen trallade jag ner till bussen och mötte Marcus (<3) och hoppade på samma buss som Malin och så köpte vi godis och sen åkte alla vi hem till Love och chilla ga1 där hahaha! Kul vare :)

Sen blev det middag hos Mackebooooi och en massa mys, sen drog jag mig hemmåt och sov.

Idag då: Ska fatta mig kort fort detta inlägg blir away to långt. Men ni kanske gillare? :))

Iallfall, skola som vanligt. Kingade sönder på Spanska Nationella, alla tre delar sen gick jag hem. Gjorde klart min bilduppgiftr och sen kom Marcus hit och tittade på sen gick vi ner och mötte Jensmens, Svensson och lilla Daany :) Trevligttrevligt, sen hem igen och käka middag och jaa.. sen efter det skulle Marcus på träning, de sög det med.
Sen dess har jag bara pluggat start&slut reflektion i bild.. blöööö. Lid med mig! Det gör iallafall min söta mamma som nyss kom ner med glass och marabou digestive till mig! ''Har får du så du orkar plugga'' NAAAWI MAMMA DÅ! VA SÖT DU EEEEEEEEEEEE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback