Tisdag

Eyyyyyyy alåååå!

Sitter i skolan breve en ascool sexa som jag hade gympa lektion för i fredags, wohej! Han tycker att jag bokstavligttalat ÄGER på basket, och det är ju.. sant :) Men iallafall, nu sitter jag här och skriver slutref av min gympalektion och har nyss ätit lunch och haft två nationellaprov i eng, det gick bra. Tyckte faktiskt att det avr svårt men jaja, jag svarade på alla frågor iallfall.

Slutar snart och då ska jag vänta i skolan på Marcus i 1,5. Sen ska vi fira vår 1 månad och 2 veckorsdag.
Eller aa fira och fira ska vi väll inte göra utan bara träffas. Ikväll är det Desperate Housewifes! TJALALALALA! Älskar tisdagar!

Nej men nu måste jag fortsätta med min reflektion, ajdeajde!



Exakt den här stranden låg jag på för två veckor sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback